درباره ما  |  ارتباط با ما  |  RSS  |  آرشیو  |  1403-02-08  |  2024-04-27  |  بروز شده در: 1403/02/08 - 06:32:4 FA | AR | PS | EN
اردوغان؛ نتنیاهو را قصاب غزه و مثل هیتلر خواند             تمدید کارت‌های پی‌او‌آر مهاجران افغان در پاکستان            سفر معاون وزیر خارجه‌ی امریکا برای گفتگو درباره‌ی افغانستان به قطر و پاکستان            پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس            خیز رئال مادرید برای فتح لالیگا با پیروزی مقابل سویه داد             مالیزیا در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرد             آغاز نشست سه‌جانبه میان حکومت طالبان، ترکمنستان و قزاقستان             با شکست عراق، نیمی از راه جام جهانی را طی کردیم            افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان             دیدار ملا یعقوب با هینت مالیزیایی در کابل            آزادی ۶۳ زندانی افغان از زندان پاکستان            وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است            پولیس ترکیه بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی را بازداشت کرد            سه کشور گروه هفت تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام کردند             سفرهای متعدد هیئت‌های سیاسی به کابل نشان‌دهنده‌ پذیرفته شدن حکومت طالبان است            






تاریخ نشر: 1400/02/29 - 10:54:4
تعداد بازدید: 622
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

حمله موشکی و راکتی «قسام» به ۶ پایگاه هوایی اسرائیل/ شلیک ۳ موشک دوربُرد از غزه

گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) از هدف قرار دادن شش پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری انصار به نقل از تسنیم، گردان‌های قسام فرودگاه «رامون» در جنوب فلسطین اشغالی و پنج پایگاه هوایی اسرائیلی را هدف حمله گسترده راکتی و موشکی خود قرار داد.

گردان‌های قسام اعلام کرد که در واکنش به حملات جدید رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، 6 پایگاه هوایی اسرائیل را هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

قسام تأکید کرد که پایگاه‌های «حتسور، حتسریم، نیفاتیم، تل نوف، بلماخیم و رامون» را هدف حملات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

همزمان، منابع فلسطینی اعلام کردند که 3 فروند موشک دوربُرد از غزه شلیک شده است.

حمله جدید هوایی رژیم صهیونیستی به غزه/ به صدا در آمدن آژیر خطر در النقب

منابع خبری از حمله جدید هوایی رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

جنگنده‌های شناسایی رژیم رژیم اسرائیل یک باب منزل مسکونی در محله الشیخ رضوان در شمال شهر غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌های نیروهای اشغالگر همچنین یک مرکز مقاومت در جنوب شهر رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین یک باب منزل خانواده «الاسطل» را در منطقه الکتیبه در مرکز خانیونیس ویران کردند.

برخی منابع هم از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین «النقب الغربی» خبر دادند.

122 نقطه از مناطق غزه هدف حمله هوایی قرار گرفت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که شب گذشته مرحله پنجم تخریب تونل های حماس در غزه را اجرا کرده‌اند.

بنا بر اعلام این سخنگو، 52 جنگنده به مدت 25 دقیقه 122 نوبت نوار غزه را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که از ساعت 19 دیشب تا ساعت 7 صبح امروز 50 راکت و موشک از غزه به سمت اراضی شغالی شلیک شده است.

حملات هوایی و توپخانه‌ای جدید رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی دور جدیدی از حملات خود علیه غزه را آغاز کرده و مناطق مختلف باریکه را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی خود قرار داده است.

رژیم صهیونیستی دقایقی قبل(صبح روز چهارشنبه) یک ساختمان مسکونی در خیابان الشهداء شهر غزه را بمباران کرد.

جنگنده‌های اسرائیلی همچنین منطقه «قلیبو» در شرق جبالیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم اشغالگر همچنین مناطق «دیرالبلح» و «المغازی» واقع در مرکز غزه را بمباران کرده و مناطقی از شرق رفح را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

شبکه الجزیره گزارش داد که در دور جدید این حملات، یگان توپخانه‌ای اسرائیل شرق رفح را به شدت گلوله باران کرد.

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به سواحل غزه

خبرنگار المیادین گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل خانیونس در جنوب نوار غزه را با گلوله های توپ هدف قرار دادند.

خبرنگار خبرگزاری فلسطینی«شهاب» نیز از حمله جنگنده‌های صهیونیستی به ساختمان موسسسه خیریه در نزدیک بیمارستان الکویتی در غرب رفح واقع در جنوب غزه و تخریب کامل آن خبر داد.

بر اساس گزارش این خبرگزاری در حمله هوایی رژیم اسرائیل به یک ساختمان مسکونی در اطراف خیابان الشهدا در محله الرمال در مرکز شهر غزه 3 نفر به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی جنوب غزه را به شدت بمباران کرد

جنگنده‌های اسرائیلی در ادامه جنایات خود علیه غزه، شهرهای «خان یونس» و «رفح» را به شدت بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه (29 اردیبهشت ماه) مجددا مناطق مختلف غزه از جمله خان یونس و رفح را به شدت هدف حملات هوایی خود قرار داد.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت و زمین‌های کشاورزی شهر رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کرد.

خبرنگار الجزیره در این رابطه گزارش داد که اسرائیل در دور جدید حملات خود به غزه، بیش از 50 مرتبه مناطق مختلف شهر رفح را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

وی گفته که یک زن فلسطینی در این دور جدید شهید شده و پنج نفر دیگر از فلسطینیان در حملات سنگین اسرائیل به خان یونس و رفح مجروح شدند.

حملات موشکی مقاومت به چندین شهرک اسرائیلی

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز متقابلا بامداد روز چهارشنبه ( 29 اردیبهشت ماه) چند شهرک اسرائیلی را موشک باران کردند.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که عملیات مشترکی را با سرایا القدس و لشکر الناصر صلاح الدین برای حمله موشکی به شهرک سدیروت و پایگاه زیکیم انجام دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که ده ها موشک به سمت شهرک‌های یاد مردخای و نتیف هعتسراه در شمال غزه شلیک کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین شهرک «عسقلان» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار دادند.

ترورهای نافرجام فرمانده گردان‌های قسام

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل دست‌کم دو بار تلاش کرد تا «محمد ضیف» فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» را ترور کند، اما هر دو بار به شکست انجامید.

به گزارش تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی طی 9 روز اخیر (از ابتدای جنگ غزه) دو عملیات برای ترور «محمد ضیف» اجرا کرد و هر دو بار فرمانده گردان‌های «عزالدین قسام» (شاخه نظامی حماس) جان سالم به در برد.

روزنامه «تایمز اف اسرائیل» به نقل از منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بدون ارائه جزئیات بیشتر در این باره گزارش داد که دولت اسرائیل اجازه درز چنین خبری را سه‌شنبه شب داده است.

اذعان رسمی سخنگوی ارتش به شکست در ترور فرمانده قسام و رهبران حماس

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما به شکست و ناکامی این رژیم در ترور محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس اذعان کرد و گفت: دو بار تلاش کردیم که محمد شیف را در جریان این جنگ ترور کنیم ولی شکست خوردیم .

سخنگوش ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال از تلاش این رژیم برای حذف و ترو 7 تن دیگر از رهبران حماس خبر داد که این تلاش‌ها هم به شکست انجامیده است.

هنیه و سنوار در لیست اهداف ترور رژیم صهیونیستی

همزمان، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش اسرائیل همچنان در صدد ترور الضیف و دیگر فرماندهان عالی رتبه حماس است.

کانال 12 اسرائیل افزود: «فرماندهی ارتش به نتانیاهو گفته که شرایط فعلی اجازه می‌دهد که محمد الضیف و دیگر فرماندهان و شخصیت‌های شاخص از بین بروند».

در همین راستا، روزنامه عبری زبان «یدیعوت احرونوت» هم به نقل از وزیر دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسماعیل هنیه و یحیی سنوار در فهرست اهداف این رژیم قرار دارند.

حماس حصول توافق آتش‌بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

جنبش حماس خبر منتشر شده درباره دستیابی به توافق با رژیم اشغالگر درباره توقف درگیری‌ها بین دو طرف را تکذیب کرد.

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی حماس سه شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که «هیچ گونه توافقی بر سر آتش بس یا زمان مشخص جهت توقف درگیری‌ها، حاصل نشده است».‌

الرشق افزود: «تلاش‌ها و تماس‌های میانجی‌گری جدی و مستمر است و خواسته‌های ملت ما واضح و مشخص است».

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز گفت که آنچه از رسانه‌های رژیم صهیونیستی در خصوص موضوع آتش بس منتشر می‌شود، بی پایه و اساس است و صحت ندارد.

«مشیر المصری» از رهبران جنبش حماس هم دیروز در سخنانی با بیان اینکه «شرط بندی دشمن بر عامل زمان و سنگینی بها، شرطی از پیش باخته است»، تاکید کرد که «مقاومت برای نبردی طولانی آماده است».

المصری در سخنانی مطبوعاتی گفت: «هیچ آتش بس مجانی وجود ندارد و هر صحبتی که درباره آتش بس به میان می آید، دارای پیش شرط‌ها و امتیازات خاص خود است».

شهادت خبرنگار رادیو الاقصی

«یوسف أبو حسین» گزارشگر رادیوالاقصی در حمله هوایی رژیم صهیونیستسی به منزلش در محله الشیخ رضوان در غزه به شهادت رسید.

درخواست سه کشور مصر، اردن و فرانسه از سازمان ملل

این در حالی است که روز سه شنبه برخی رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که حماس و اسرائیل به توافقاتی با وساطت مصر درباره اعلام آتش بس و اجرای آن تا 20 ماه مه، دست یافتند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند دولت مصر طرحی پشنهاد کرده که بر اساس آن آتش بس از ساعت 6 صبح روز پنج شنبه اجرایی شود.

روزنامه صهیونیستی «معاریو » از درخواست مصر، اردن و فرانسه از سازمان ملل برای میانجیگری با هدف دستیابی به آتش بس بین اسرائیل با گروههای فلسطینی در غزه خبر داد.

4 شهید و 1400 زخمی در روز خشم و اعتصاب سراسری

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیریهای روز گذشته جوانان فلسطین با نیروهای اشغالگردر قدس اشغالی و کرانه باختری 4نفر شهید و بیش 1400 نفر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با تظاهرات کنندگان فلسطینی در منطقه «البیره» در کرانه باختری به پهپاد متوسل شد. در این درگیری‌ها دست کم 20 فلسطینی زخمی شدند. این درگیری‌ها به درگیری مسلحانه بین فلسطینی‌ها و نیروهای اشغالگر انجامید و گزارش ‌ها از زخمی شدن دو نظامی این رژیم در این درگیری‌ها حکایت دارد.

217 شهید و 1500 زخمی در درگیری‌های غزه

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه 217 نفر از جمله 63 کودک شهید و 1500 نفر دیگر زخمی شدند.

سانسور رژیم صهیونیستی در اعلام آمار واقعی جنگ

سخنگوی ارتش اسرائیل به کشته شدن 11 صهیونیست در حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین اذعان کرد.

توجیه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن برج الجلاء

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که اسرائیل به پنتاگون اطلاع داده است که به این دلیل برج الجلاء محل استقرار خبرنگاران و رسانه‌های خارجی را هدف قرار داده و ویران کرده است که حماس از آن برای ایجاد اختلال و پارازیت در امر ناوبری استفاده می‌کرد.

 

لینک مطلب: https://www.ansarpress.com/farsi/22365


تگ ها:






*
*

*



نیز بخوانید

اردوغان؛ نتنیاهو را قصاب غزه و مثل هیتلر خواند


پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس


افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان


وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است


در صورت مصادره دارایی‌ها؛ سطح روابط خود با واشنگتن را کاهش می دهیم


توشیح بسته کمکی ۹۵ میلیارد دالری امریکا از سوی جو بایدن


قدرتهای بزرگ هسته‌ای بطور غیرمستقیم در اوکراین می‌جنگند


جنگ اوکراین برای ارتش امریکا حکم رگه طلا را دارد


نگرانی اسرائیل از احتمال باز داشت نتانیاهو


کشته شدن ۱۱ جنگجوی مسلح توسط نیرو های پاکستانی


آغاز مذاکرات درباره توافق همکاری امنیتی امریکا و اوکراین


نگرانی سازمان ملل از تاثیر جنگ بر سلامت روانی مردم غزه


فرا رسیدن زمان پایان اشغالگری رژیم اسرائیل


کشف اجساد 50 فلسطینی در یک گور دسته جمعی در خانیونس


کشته شدن 7 مامور گمرک در غرب پاکستان


حمایت‌ چین از روسیه؛ اختلاف پابرجای پکن-واشنگتن


تصویب کمک ۹۵ میلیارد دالری امریکا به اسرائیل و اوکراین


اردوغان پس از دیدار با هنیه از فلسطینی ها خواست متحد شوند


امریکا مشاورین نظامی بیشتری به اوکراین اعزام می‌کند


آرسنال با شکست ولورهمپتون چانس قهرمانی را زنده نگه داشت


تایوان 21 هواپیمای نظامی چینی را در خط میانه رصد کرد


ادامه حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم اسرائیل در نوار غزه


در صورت مصادره دارایی‌های روسیه، عمل متقابل انجام می دهیم


عربستان از عدم پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تاسف کرد


امروز برگزاری بزرگ‌ترین رای‌‌گیری جهان در هند آغاز شد





پربازدیدها
پربحث ها


اخبار تازه را در موبایل خود ببینید.

ansarpress.com/m



نظرسنجی

به نظر شما با پذیرفتن خط دیورند و مرز فعلی بین افغانستان و پاکستان توسط افغانستان، صلح در افغانستان برقرار میشود؟

بله

خیر

معلومـ نیست

مشاهده نتایج


آخرین خبرها

خواست حامد کرزی از دو مقام اتحادیه اروپا

اردوغان؛ نتنیاهو را قصاب غزه و مثل هیتلر خواند

تمدید کارت‌های پی‌او‌آر مهاجران افغان در پاکستان

سفر معاون وزیر خارجه‌ی امریکا برای گفتگو درباره‌ی افغانستان به قطر و پاکستان

پاسخ اسرائیل به پیشنهاد آتش‌بس حماس

خیز رئال مادرید برای فتح لالیگا با پیروزی مقابل سویه داد

مالیزیا در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرد

آغاز نشست سه‌جانبه میان حکومت طالبان، ترکمنستان و قزاقستان

با شکست عراق، نیمی از راه جام جهانی را طی کردیم

افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان

دیدار ملا یعقوب با هینت مالیزیایی در کابل

آزادی ۶۳ زندانی افغان از زندان پاکستان

وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در افریقای جنوبی است

پولیس ترکیه بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی را بازداشت کرد

سه کشور گروه هفت تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام کردند

سفرهای متعدد هیئت‌های سیاسی به کابل نشان‌دهنده‌ پذیرفته شدن حکومت طالبان است

پیروزی پُر گول منچسترسیتی مقابل برایتون

در صورت مصادره دارایی‌ها؛ سطح روابط خود با واشنگتن را کاهش می دهیم

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان

تبدیل شدن افغانستان به گورستان امیدهای دختران

مسدود شدن شاهراه هرات - بادغیس از اثر سیلاب ها

هشدار از احتمال بارندگی‌های شدید و سیلاب در ۳۴ ولایت کشور

توشیح بسته کمکی ۹۵ میلیارد دالری امریکا از سوی جو بایدن

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بایدن عقب‌نشینی از افغانستان بود

عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار حکومت طالبان است


خبرهای پزشکی


خبرگزاري انصار ©  |  درباره ما  |  ارتباط با ما  |  نسخه موبایل  |  پیوندها  |  طراحى و پشتيبانى توسط: شركت شبكه نگاه
استفاده از مطالب اين سايت با ذكر منبع (لينك سايت) مجاز است.